Komentarz o kontekście klimatycznym: Ta sprawa ma też podłoże klimatyczne, bo prawdopodobnie dojdzie do przejęcia części przewozów z kolei na żeglugę, a ta jest przynajmniej 2-3 krotnie bardziej emisyjna, niż kolej elektryczna jaką mamy w Polsce (WG danych TERM EEA w Europie żegluga jest nieco ponad 3-krotnie bardziej emisyjna na jednostkę przewozu). A więc bedzie to także zwiększenie emisji CO2 z transportu (nawet przy zastosowaniu statków LNG lub CNG).
https://oko.press >>
-
Aspekty prawne i ekonomiczne spółdzielni oraz wyzwania netmeteringu
Zapraszamy na trzeci i ostatni webinar z serii, poświęcony kluczowym zagadnieniom prawnym … -
Luka w przepisach zagraża efektywności systemu kaucyjnego
1 października w Polsce wprowadzono system kaucyjny, który ma ograniczyć zaśmiecenie środo… -
Posiedzenie Senackiego Zespołu — Spółdzielnie Energetyczne i Obywatelskie Społeczności Energetyczne w transformacji energetycznej Polski
Energetyka obywatelska to dziś jedna z najbardziej inspirujących przestrzeni transformacji…
Załaduj więcej... Wiadomości
Zobacz również
Aspekty prawne i ekonomiczne spółdzielni oraz wyzwania netmeteringu
Zapraszamy na trzeci i ostatni webinar z serii, poświęcony kluczowym zagadnieniom prawnym …
