Projekt “Tak – Zielonej Europie – kampania promocyjna” miał na celu budowanie społecznego poparcia integracji Polski z UE, bazując na prezentacji podstawowych metod ochrony środowiska. Wybrano jeden prosty przykład ochrony środowiska w życiu codziennym, wykazujący jednocześnie duże walory promocyjne – używanie płóciennych toreb na zakupy. Torby z logo i hasłem wybrane zostały jako podstawowe narzędzie kampanii promocyjnej. Działania przeprowadzone w …
Zasada partnerstwa jest jedną z kluczowych zasad zrównoważonego rozwoju zapisanych w Agendzie 21. Celem projektu było sprawdzenie jak, z punktu widzenia pozarządowych organizacji ekologicznych zasada ta, ilustrująca zaawansowanie procesów demokratycznych, realizowana jest w Polsce. Adresatami projektu byli przedstawiciele władz różnych szczebli, władze funduszy ekologicznych, organizacje społeczne i biznesowe oraz przedstawiciele mediów.Partnerstwo dla zrównoważonego rozwoju Praca nad projektem rozpoczęła się wiosną …
Stowarzyszenie wzięło udział w projekcie Fundacji IUCN Poland i EURONATUR w procesie wypracowania stanowiska platformy pozarządowych organizacji ( grudzień 2002 – czerwiec 2004)
PIT Online z PITax.pl dostępny jest dzięki współpracy z IWOP